BMW M3 е на пазара от 2007 година и с неговия атмосферен 4.4-литров V8 двигател с 420 кс вече доста изостава от конкуренцията. Вече всички очакват новата версия, която по всичко личи, че ще заложи на силата от турбокомпресорите, ставаща все по-популярна в Мюнхен. Manhart Racing нямат никакво намерение да чакат германските инженери да завършат проекта си и са подготвили собствена версия. Тя носи името M3 V8RS и е снабдена с един от най-мощните силови пакети за трета серия.
Manhart Racing са преценили, че конверсията от атмосферен към турбо двигател е твърде сложна, и простичко са заложили на такъв, готов на разположение от BMW Х6М. Той е 4.4-литровият S63 с два турбокомпресора и стандартна мощност от 555 кс. Електронното управление е препрограмирано за работа с по-високо налягане от турбокомпресорите, а изпускателната система е нова, изработена от неръждаема стомана. Така крайната мощност достига 724 кс и 871 Нм въртящ момент.
Подготвен е и бодикит, който включва карбонов капак с огромна гърбица, за да бъде побран новият двигател.
Manhart Racing са преценили, че конверсията от атмосферен към турбо двигател е твърде сложна, и простичко са заложили на такъв, готов на разположение от BMW Х6М. Той е 4.4-литровият S63 с два турбокомпресора и стандартна мощност от 555 кс. Електронното управление е препрограмирано за работа с по-високо налягане от турбокомпресорите, а изпускателната система е нова, изработена от неръждаема стомана. Така крайната мощност достига 724 кс и 871 Нм въртящ момент.
Подготвен е и бодикит, който включва карбонов капак с огромна гърбица, за да бъде побран новият двигател.