Най-рано в средата на годината се очаква да се появи новият ъпгрейдван вариант на Шкода Фабия S2000, пише RallyExpress. Монте Карло чешките автомобили бяха представени с пет екипажа, които не само завършиха, но и заеха пет от първите десет места в генералното класиране. Но успехът на чешките машини има друго измерение, разкривано от анализа на предстоящтия шампионат на IRC.
Ханинен завърши втори, Вуйо – трети, Копечки – 5-и, Уилкс – 6-и и Оскар – 9-и. В същото време 40 на сто от стартиралите в Монте Пежо 207 S2000 те завършиха по една или друга причина. Това означава, че в задочния спор между Шкода и „лъва” в първото състезание чехите печелят със 100 процентов финала на пристанището на Монако.
Като се има предвид, че оттук нататък Форд ще запази акцента на участието в световното първенство, отколкото в челинджа, възможността на частниците да повторят успеха на М-Спорт от старта на сезона изглеждат обречени. Причината, че Хирвонен имаше безпроблемно състезание от първия до последния километър, се дължи на тоталната подкрепа на М-Спорт.
»ДА ЕДИН ДЪХ… Мико Хирвонен дойде, видя и победи в Монте Карло, записвайки първата от двете последователни победи за Форд Фиеста S2000.
Да припомним, че в същото време Жулиен Морин прекрати участието си заради сериозен проблем с двигателя на своята Фиеста S 2000. Така че в оставащите 10 ралита до финала на шампионата едва ли ще може да разчита на нещо повече от , клаузите по договора с англичаните.
Това означава, че поне до средата на първенството ще има двубой между чешките и италианските автомобили. Форд ще се включи, може би, едва към края на IRC. Анализът обаче показва, че докато в първите две години на Интерконтинентал Рали Челиндж доминацията на Пежо бе тотална, сега „лъва” има сериозен съперник. Скоро те може да станат двама.
При това колите на Млада Болеслав се появиха във втората си година в Интерконтинентал Рали Челиндж (IRC), обявявайки категорично намерението да вземат титлата от Пежо и Кри Мийки от 2009 г.
При това във втория и предварително обявен като пълна програма сезон на Шкода в челинджа, Фабия S 2000 излезе само с малки промени (изпускателна система и усилен вариант на кормилен прът). На практика колата видимо не се различаваше от познатия си от миналата година вариант.
»ПЕТИЯТ… Ян Копецки бе жестоко порязан от съдбата със спуканата предна лява гума и пропадна в класирането, но чехът е сочен като основен претендент за титлата в челинджа.
Засега появата на ъпгрейдвания вариант на чешкия „супер” е отложена за средата на годината. Това вероятно ще стане за старта на италианското Сардиния (4/6 юли) или най-късно две седмици по-късно в белгийското Ипър.
Първоначално се смяташе, че по-широката версия (плюс 10 мм от двете страни) и новото окачване ще бъде представена още в Монте Карло. Според информации на Мартин Холмс, въпреки множеството и дълги тестовете през късната есен на миналата година, промените не са дали очаквания резултат.
За момента от Млада Болеслав са излезли повече от 30 автомобила, като други 20 се очаква да бъдат произведени през тази година.
Като се има предвид, че оттук нататък Форд ще запази акцента на участието в световното първенство, отколкото в челинджа, възможността на частниците да повторят успеха на М-Спорт от старта на сезона изглеждат обречени. Причината, че Хирвонен имаше безпроблемно състезание от първия до последния километър, се дължи на тоталната подкрепа на М-Спорт.
»ДА ЕДИН ДЪХ… Мико Хирвонен дойде, видя и победи в Монте Карло, записвайки първата от двете последователни победи за Форд Фиеста S2000.
Да припомним, че в същото време Жулиен Морин прекрати участието си заради сериозен проблем с двигателя на своята Фиеста S 2000. Така че в оставащите 10 ралита до финала на шампионата едва ли ще може да разчита на нещо повече от , клаузите по договора с англичаните.
Това означава, че поне до средата на първенството ще има двубой между чешките и италианските автомобили. Форд ще се включи, може би, едва към края на IRC. Анализът обаче показва, че докато в първите две години на Интерконтинентал Рали Челиндж доминацията на Пежо бе тотална, сега „лъва” има сериозен съперник. Скоро те може да станат двама.
При това колите на Млада Болеслав се появиха във втората си година в Интерконтинентал Рали Челиндж (IRC), обявявайки категорично намерението да вземат титлата от Пежо и Кри Мийки от 2009 г.
При това във втория и предварително обявен като пълна програма сезон на Шкода в челинджа, Фабия S 2000 излезе само с малки промени (изпускателна система и усилен вариант на кормилен прът). На практика колата видимо не се различаваше от познатия си от миналата година вариант.
»ПЕТИЯТ… Ян Копецки бе жестоко порязан от съдбата със спуканата предна лява гума и пропадна в класирането, но чехът е сочен като основен претендент за титлата в челинджа.
Засега появата на ъпгрейдвания вариант на чешкия „супер” е отложена за средата на годината. Това вероятно ще стане за старта на италианското Сардиния (4/6 юли) или най-късно две седмици по-късно в белгийското Ипър.
Първоначално се смяташе, че по-широката версия (плюс 10 мм от двете страни) и новото окачване ще бъде представена още в Монте Карло. Според информации на Мартин Холмс, въпреки множеството и дълги тестовете през късната есен на миналата година, промените не са дали очаквания резултат.
За момента от Млада Болеслав са излезли повече от 30 автомобила, като други 20 се очаква да бъдат произведени през тази година.