На 16 март 2011 г. на специална церемония „Престиж Рали Тийм” представи новия си състезателен автомобил, с който екипът ще участва в българския и европейския рали шампионат.
Автомобилът Peugeot 207 Super 2000 e еволюция 2011 и е един от най-доказалите качествата си модели от класа. Колите S2000 са 4х4, с работен обем на двигателя 2000 куб. см. Peugeot 207 S2000 разполага с 6-степенната секвенционална предавателна кутия, която е много надеждна и това дава голямо предимство на автомобила.
Пилотът, който ще има удоволствието да се състезава с новия автомобил, е Петър Гьошев заедно с навигатора Димитър Спасов. И двамата състезатели могат да се похвалят с множество участия и успехи както на републикански, така и на международни шампионати. През миналата година те се бориха до последно за титлата и спечелиха рали „България” в класирането за българския шампионат.
„Приоритет за нас е участието в българския рали шампионат, както и частични участия в кръгове от европейския”, каза по време на представянето Гьошев. Той обясни, че новото Peugeot 207 S2000 е много добре подготвено за условията на състезанията в България и не пропусна да благодари на спонсорите на отбора, като подчерта, че без тяхната подкрепа, не биха могли да се справят и да стигнат до тук.
Основен дългогодишен спонсор на „Престиж Рали Тийм” е „Булгартабак Холдинг”. Другите компании, които подкрепят тима, са Уника, Табак Логистик Груп, Олимекс, Ауто1 и хотелите „Ястребец”, „Олимп”-Банско и „Анна-Кристина”.
Автомобилен спортен клуб „АСК Престиж” е основан през 2004 г. от млад, опитен и мотивиран екип с основна цел да развие собствена материална база и да изгради един професионален отбор, конкурентноспособен на европейските отбори.
Благодарение на младите перспективни състезатели и екипа от добре подготвени механици, през годините отборът успя да се наложи над конкуренцията и има амбиции за шампионска титла през сезон 2011, както и за отличия от европейските стартове.
Петър Валентинов Гьошев - пилот
Роден е 31 август 1980 г. Започва спортната си кариера през 1993 г. в националния картинг шампионат и завършва на второ място за годината. През сезон 1994/95 г. печели шампионските титли в по-горния клас. За първи път участва в националния пистов шампионат по автомобилизъм през 1998 г. и заема тринадесето място в генерално класиране и пето място в клас до 1400 куб. см. Става шампион в пистовия и планински шампионат на България през сезон 1999 и 2000 г. в клас до 1400 куб. см. През сезони 2002, 2003 и 2004 г. участва и печели челни места в отделни кръгове от пистовия и планински шампионат на страната. През 2005 г. участва в рали „София”, като негов навигатор е Димитър Спасов. Двамата печелят първото място в клас А/7 до 2000 куб. см. и девето място в генералното класиране. В националния рали шампионат на България през 2006 г. участва в клас N/3 с Рено Клио Спорт и завършва на трето място в класа си. През 2007 г. започва да се състезава в най-големия клас N/4 с Мицубиши Лансър Ево 8 и заема челни класирания в отделни кръгове от шампионата. През 2008 г. участва със същия автомобил, като от четири старта печели две втори места в генералното класиране и в класа си. През 2009 г. участва във всички кръгове на националния рали шампионат с Мицубиши Лансър Ево 9 и завършва на трето място в генералното класиране и в класа си.
През 2010 г. заема престижното трето място в българския рали шампионат и печели трофея в планинското състезание.
Димитър Юриев Спасов – навигатор.
Роден е на 21 декември 1978 г. Започва състезателната си кариера през сезон 2003 г. с международно участие в първи кръг от италианския шампионат и като навигатор завършва на трето място в група N/4 и на девето място в генералното класиране. През 2005 г. участва в националния рали шампионат като навигатор на Емил Маринов. С Петър Гьошев печелят първото място в клас А/7 до 2000 куб.см. с Рено Меган и девето място в генералното класиране. В националния рали шампионат на България за 2006 г. участва в клас N/3 с Рено Клио Спорт и завършва на трето място в класа си. През 2007 г. започва да се състезава в най-големия клас N/4 с Мицубиши Лансър Ево 8 и заема челни класирания в отделни кръгове от шампионата. През 2008 г. участва със същия автомобил, като от четири старта печели две втори места в генералното класиране и в класа си. През 2009 г. участва във всички кръгове на националния рали шампионат с Мицубиши Лансър Ево 9 и завършва на трето място в генералното класиране и в класа си. През 2010 г. заедно с Петър Гьошев заемат престижното трето място в българския рали шампионат.