Идващия към края на 2010-а година Focus трето поколение притежава изцяло нов и радикално променен външен вид, комбиниран с ефикасни двигатели. Колата ще стартира на пазара първо във вариант с три и пет врати, малко по-късно ще видим комби и купе-кабриолет, съобщава електронното издание „Автопрес”.
Високото качество на колата и използваните в нея материали несъмнено ще доведат и до известно увеличение на цената й.
Във вътрешността на кабината, дизайнът продължава с еволюционно развитие, като голямата новост тук е, че и Ford ще предложи контролна система, подобна на тези при BMW - iDrive и при Мercedes - COMAND.
Двигателната гама ще се базира на последното развитие на фамилията EcoBoost турбомотори. Базовият вариант ще има еднолитров, четирицириндров турбомотор с мощности от 90 или 110 к.с. Основно се предполага че ще бъде търсен 1,6-литровият турбо в двата му варианта - 150 или 180 к.с. Дизеловите двигатели ще включват две нови предложения - 1,6 л TDCi с мощност 90, 110 или 130 к.с. и двулитров с мощности 170 или 200 к.с.
Високото качество на колата и използваните в нея материали несъмнено ще доведат и до известно увеличение на цената й.
Във вътрешността на кабината, дизайнът продължава с еволюционно развитие, като голямата новост тук е, че и Ford ще предложи контролна система, подобна на тези при BMW - iDrive и при Мercedes - COMAND.
Двигателната гама ще се базира на последното развитие на фамилията EcoBoost турбомотори. Базовият вариант ще има еднолитров, четирицириндров турбомотор с мощности от 90 или 110 к.с. Основно се предполага че ще бъде търсен 1,6-литровият турбо в двата му варианта - 150 или 180 к.с. Дизеловите двигатели ще включват две нови предложения - 1,6 л TDCi с мощност 90, 110 или 130 к.с. и двулитров с мощности 170 или 200 к.с.