В юбилейната емблема на Левски София историята и традицията се срещат с настоящето.
Направен е преглед и анализ на всички настоящи и исторически емблеми на клуба. Разработката преминава през няколко различни междинни посоки и варианти преди да се достигне до финалния. Той е базиран на историческите емблеми, но преработен по нов и съвременен начин.
Запазена е характерната, уникална и обичана от всички левскари квадратна форма на емблемата. Премахнати са всички излишни елементи от графиката в квадрата – например, външната му рамка и разделителните линии между някои цветове, които в исторически план са имали технологична функция (да отделят два цвята един от друг), но не са необходими в настоящето. Получената графика е семпла, изчистена и съобразена с очакванията на привържениците.
В нея са включени няколко основни елемента:
1. Синият цвят като символ на „Левски София” и цвят на съвременните екипи на клуба.
2. Жълто-червените райета, които са от първоначалните екипи на клуба.
3. Характерната буква „Л”, отговаряща на епохата от създаването на клуба и препратка към стогодишната история.
4. Надписът „София”, които в комбинация с буквата „Л” над него, по подразбиране се чете „Левски София”.
5. Двете години – „1914” и „2014” – годината на създаването на клуба и годината на юбилея, практика използвана във всички юбилейни емблеми – като в спортни, така и във всички останали.
Към горните елементи, за повече тържественост и подчертаване на специалния повод са добавени още два и за тях е избран златен цвят.
Те също са обичайна практика при създаването на юбилейни емблеми:
6. Лаврови клонки – символ на слава и победа.
7. Цифрата „100”, която още веднъж подчертава повода за емблемата, а именно – стогодишният юбилей на „Левски София”.
Емблемата има основа и няколко допълнителни разработки – адаптации, съобразени с различен вид приложение или различни технологии – печатни материали, гравиране, апликации, бродерии, изработка на значки и т.н.
Към всяка от тези разработки има по няколко варианта на емблемата – пълноцветни и едноцветни (около 20 броя за всяка разработка), които също да се използват според избраната медия или технология – интернет, печат, видео, производство на фен-артикули и други.