Ръководството на Левски очаква да финализира преговорите с нов рекламодател.
Това обаче ще се случи, след като у нас бъде отменено извънредното положение заради върлуващия коронавирус.
От „Герена“ съобщиха, че не става въпрос за нов генерален спонсор, който да поеме основно издръжката на клуба.
Това призна изпълнителният директор Павел Колев.
„Разходите си вървят, а приходи няма отникъде в момента. Феновете направиха повече от достатъчно. На практика в момента Левски съществува благодарение на всички тях. В последния месец те събраха над 1,5 милиона лева. За съжаление обаче с липсата на мачове бяхме принудени да затворим и клубния магазин… Онлайн продажбите са трудни за реализиране поради простата причина, че и куриерските услуги са блокирани. Всичко това ни поставя в изключително трудна ситуация“, заяви Колев пред Канал 3.
„Миналата седмица, буквално преди въвеждането на извънредно положение, ние бяхме пред подписване на един рекламен договор с нов рекламодател – не в кой знае какви огромни размери, но достатъчно важен, така че неподписването да нарани клубния бюджет доста сериозно. След въвеждане на извънредното положение и спирането на първенството хората се обадиха коректно и казаха, че са готови да подновят разговорите, които бяха пред финализиране. Това ще стане, след като се нормализира ситуацията“, допълни той.
„Мислим и някакви варианти за сублицензиране, тоест, отдаване на марката „Левски“ на производители на стоки. Няма обаче да разкривам повече подробности, защото в момента сме в процес на преговори. По всяка вероятност обаче това ще е един от начините да осигурим някакви свежи постъпления. Положението за нас е особено тежко, защото ние в момента няма как да получим отнякъде приток на пари. Остава да изчакаме да видим как ще се развие ситуацията.“