Ръководството на Ботев (Пловдив) е в напреднали преговори за генерално спонсорство на тима, пише "Тема Спорт". Шефовете на жълто-черните водят заключителни разговори с роден мобилен оператор. Очаква се до края на месеца нещата да бъдат финализирани и логото на фирмата да стои на гърдите на екипите.
Нещата в Ботев очевидно се подобряват, защото това няма да е единственият спонсор на „канарчетата” през този сезон. На гърба на фланелките ще стои надписът на родна букмейкърска компания. Така пловдивчани отново ще са с две реклами по екипите. По времето на Цветан Василев Ботев също рекламира мобилен оператор - "Виваком", чийто надпис бе на гърба на екипите, а отпред бяха инициалите на фалиралата вече Корпоративна търговска банка (КТБ).
Всички в клуба се надяват, че финансовото положение най-после ще бъде стабилизирано. За неговото подобрение говорят и трансферите през последния месец. Бяха привлечени трима чужденци - Грегъри Нелсън, Чибамба и Кифуети, както и бившият футболист на Левски и Локо Сф Орлин Старокин.
Очаква се след Нова година да започне усилена работа по строежа на стадион "Христо Ботев", който бе замразен. Идеята на шефовете е от новия сезон Ботев да се върне да домакинства на Колежа. За целта трябва поне два от секторите да бъдат изцяло изградени, за да получи съоръжението лиценз от БФС. От клуба все пак са се застраховали и в най-скоро време ще стартират проект за осветление на базата в Коматево, където в момента жълто-черните домакинстват. От сезон 2016/17 всички отбори в А група трябва да разполагат с осветление на стадионите си.