Очертава се фармацевтичната фирма “Софарма” да влезе в “Левски”, пише "Труд". Не става въпрос за едро спонсорство, за което “сините” чакат ли чакат “Газпром”, китайци и кой ли не. Идеята за родната компания предвижда рекламно бизнеспартньорство. Или по-конкретно - “Софарма” да дава медикаменти, необходими за първия тим и за всичките 21 отбора от школата на “Левски”, а в замяна клубът да рекламира логото . По подобен начин “сините” действат с “Хаджийски” за млечни продукти, с “Девин” за вода и т.н.
Огнян Донев, собственикът на “Софарма”, вече гледа мач от ВИП-ложата - 3:2 с “Лудогорец”. “Сините” се надяват да видят бизнесмена на “Аспарухов” и за дербито с “Литекс” на 29 ноември. За договор още е рано да се говори.
Засега твърденията за пряко спонсориране на “Левски” от Донев изглеждат в сферата на хипотезата. Подобно обаче няма как да се изключи, ако двете страни са доволни от сътрудничеството, но няма как и да се твърди на този етап.
А “Левски” още в неделя срещу “Ботев” ще излезе с лого на трета фирма на екипите. “Сините” подписаха договор до края на сезона с букмейкър. На фланелките личат още “Лев Инс” и “Мтел”.
“В изпълкома на БФС не трябва да влизат президенти на клубове - заяви шефът на “синята” школа Даниел Боримиров. - За мен това е конфликт на интереси.”