След дълга и продължителна борба на ръководството на ПФК "Берое", днес клубът с гордост съобщи, че отново придоби правата върху търговската си марка. Патентното ведомство на Република България по-рано през деня връчи сертификата за придобиване на двете търговски марки - "Берое" и "Берое 1916".
Казусът по връщането на марката на клуба продължи над 5 години и бе съпроводен с много пречки и спънки от недоброжелатели. В крайна сметка справедливостта възтържествува и "Берое" вече притежава напълно правата върху името си.
"Всички беройци можем да се гордеем с постигнатото", обясниха след връчването на сертификатите от ръководството.
Резултатът от придобитите права над марката ще са много изненади свързани с маркетинговото позициониране на клуба и нови фенски артикули за беройци. Както е известно от началото на годината Ваня Джаферович зае поста на маркетингов мениджър на клуба. Част от неговите задачи включва засилването на позицията на марката "Берое" сред обществеността.
С придобиването на марката ПФК "Берое" практически се защитава и от използването на името от неупълномощени лица. Марките са валидни до 27 октомври 2021 година. Класовете, които са включени при двете запазени марки са всякакъв тип технологични произведения, всякакви стоки от хартия или канцеларски изделия, облекло, текстилни изделия, хранителни продукти и напитки, тютюневи издения, рекламни услуги, телекомуникационни услуги, образование, разлекателна, спортна и културна дейност, ресторантьорски и хотелиерски услуги, медицински услуги, както и услуги в областта на селското стопанство.
ПФК "Берое" съобщава, че ще бъде потърсена отговорност по съдебен път на всеки недоброжелател, който използва неправомерно марките на клуба.
Казусът по връщането на марката на клуба продължи над 5 години и бе съпроводен с много пречки и спънки от недоброжелатели. В крайна сметка справедливостта възтържествува и "Берое" вече притежава напълно правата върху името си.
"Всички беройци можем да се гордеем с постигнатото", обясниха след връчването на сертификатите от ръководството.
Резултатът от придобитите права над марката ще са много изненади свързани с маркетинговото позициониране на клуба и нови фенски артикули за беройци. Както е известно от началото на годината Ваня Джаферович зае поста на маркетингов мениджър на клуба. Част от неговите задачи включва засилването на позицията на марката "Берое" сред обществеността.
С придобиването на марката ПФК "Берое" практически се защитава и от използването на името от неупълномощени лица. Марките са валидни до 27 октомври 2021 година. Класовете, които са включени при двете запазени марки са всякакъв тип технологични произведения, всякакви стоки от хартия или канцеларски изделия, облекло, текстилни изделия, хранителни продукти и напитки, тютюневи издения, рекламни услуги, телекомуникационни услуги, образование, разлекателна, спортна и културна дейност, ресторантьорски и хотелиерски услуги, медицински услуги, както и услуги в областта на селското стопанство.
ПФК "Берое" съобщава, че ще бъде потърсена отговорност по съдебен път на всеки недоброжелател, който използва неправомерно марките на клуба.