Японският автогигант, който за пръв път от десетилетия насам завърши финансовата година със загуба, е решително настроен това да не се повтори. В битката за излизане на зелено се разчита и на суперпопулярния хибриден моел Prius, заради търсенето на който в корпорацията отмениха почивните дни в три заводa в Япония и задействаха допълнителни мощности, където да се правят допълнителни бройки на този търсен модел. За да помогнат в монтажа на повече автомобили в завода Цуцуми в префектура Аита са били командировани допълнително 1000 работника от други заводи на концерна.
Намалението на цената на автомобила в съчетание с осигурените от правителството данъчни намаления за закупуването на екологически чисти автомобили, станаха причина за ръста на продажбите на Prius. Само през миналия месец компанията реализира над 200 000 коли, като търсенето им надвишава предлагането - в момента за хибриден Prius III се чака около осем месеца.
Toyota огговори на търсенето с повишаването на производството до 50 000 коли месечно. Към 5 юни поръчките са за 140 000 коли само в Япония. Трябва да напомним, че още преди излизането на третото поколение на бестселъра на марката бяха поръчани над 80 000 коли.