Дългоочакваният най-нов луксозен бранд в Европа вече има своя дом и в България. Infiniti Център София отвори врати за най-взискателните си клиенти, тези, които търсят по-неутъпкания път. Лентата бе разрязана от Джеймс Райт, вицепрезидент на Infiniti Europe, Савина Константинова, изпълнителен директор на “Витоша Ауто” ООД, Росен Желязков, главен секретар на Министерския съвет и Н. пр. Цунехару Такеда, посланик на Япония в България, Владимир Еленков, управител на “Витоша Ауто” ООД и Юрген Шмиц, регионален мениджър Infiniti Европа.
Infiniti предлага индивидуален опит, тонизиращ и удовлетворяващ във всеки един етап, независимо дали сте зад волана, или не. Със своята площ от 7000 кв. м Infiniti Център София е сред най-големите в България и Европа. Сервизното помещение е най-модерното и технологично за луксозни автомобили в страната. Акцентът в центъра е клиентът на Infiniti - да бъде обслужен добре, да се чувства ексклузивен, уникален, неговите индивидуални нужди и желания са абсолютен приоритет.
Infiniti Център София, както всички останали центрове на компанията по света, е с изключителна архитектура. Комплексът е един от малкото в света, изграден на 100% според философията и строгите изисквания на японската компания. Построен e изцяло от модерни, отразяващи светлината материали, в пълна хармония със стиловите характеристики на автомобилите. Съвременните технологии, включително сензорни екрани и видео, дават възможност да бъдат разгледани цветовите опции и типовете оборудване. Изчистените, изразителни линии и откритите пространства представляват удивителен фон за автомобилите, подчертавайки техните уникални силуети.
Най-големият център на Infiniti в Европа е в София
Дългоочакваният най-нов луксозен бранд в Европа вече има своя дом и в България. Infiniti Център София отвори врати за най-взискателните си клиенти, тези, които търсят по-неутъпкания път.
LLG – Lobby, Lounge, Gallery
Подредбата на помещенията в комплекса е подчинена на последователната формула и философия LLG – Lobby, Lounge, Gallery. Приемната част е оформена като рецепция на 5-звезден хотел. Облицован с огледала портал ни води към специалния салон (така наречения Lounge), където цари приятна клубна атмосфера, постигната с помощта на луксозните мебели от естествена кожа, тик венге (дърво, широко използвано в производството на яхти). По този начин е предадена самата идея, че всички собственици на автомобил Infiniti са част от един VIP кръг. Шоурумът играе ролята на галерия. Той е разположен върху две нива, като във второто се намира административната част.
Total Ownership Experience
Цялостната философия на марката Infiniti е изградена върху концепцията Total Ownership Experience. Идеята е клиентът да се чувства като част от привилегирован клуб, като вниманието е изцяло фокусирано върху собственика. Всичко, свързано с Infiniti, е подчинено на тази програма – уникалността на автомобилите, чиито опции предлагат максимална възможност за персонализиране, високата подготовка на обслужващия персонал, сградите и центровете на Infiniti, дори сервизните помещения. Освен това компанията си сътрудничи с редица луксозни брандове, чиито стил и характер отговарят на нейната философия. Клиентите на Infiniti имат достъп до ексклузивни места, дестинации и бизнес-сгради. Компанията организира уникални услуги чрез програмата Personal Road Side Assistance.
• Площ от 7000 кв. м и 9 автомобила в галерията, повече от всяка друга в Европа.
• Най-големият сервизен център за луксозни автомобили в България.
• Концепция на комплекса, подчинена на системата LLG – Lobby, Lounge, Gallery.
• Философията Total Ownership Experience - клиентът се чувства като част от привилегирован клуб, като вниманието е изцяло фокусирано върху собственика.
За Infiniti
· INFINITIидва от Япония. Неговата гама от луксозни спортни седани, купета и кросоувъри вече се предлага и в Европа чрез мрежа от специални InfinitiЦентрове, които предлагат индивидуално и изключително обслужване на клиентите
· Кратки изказвания:
Савина Константинова, изпълнителен директор на “Витоша Ауто” ООД:
Infiniti не се опитва да бъде всичко за всички, а се стреми да удовлетвори индивидуалните потребности за определени хора, хора избрали по-неутъпкания път. Със своята площ от 7000 кв. м нашият център е сред най-големите в България и Европа. Направихме значителна инвестиция, за да сме сигурни, че можем да удовлетворим всяко едно желание на нашите клиенти.
Джеймс Райт, вицепрезидент на Infiniti Europe:
За нас това е едно ново и добро начало, крайъгълен камък в историята на Infiniti, която тепърва ще завладява Европа. Това е добро начало и за България, страната ви може да се гордее с този център, а клиентите да получат 100% удовлетворение.
Моделна гама на Infiniti
Портфолиото на Infiniti включва пет модела. Два от тях са забележителните кросовъри EX 37 и FX. G37, чиито версии купе и седан спечелиха много награди. Марката ще разшири гамата си и с кабриолет, чиято премиера за България ще се състои през следващата година. В края на 2010 г. моделният ред на марката ще се обогати и с луксозния спортен седан Infiniti M. За жалост Essence, 4,7-метровото бензиново-електрическо хибридно купе, представено тази година на автомобилния салон в Женева, беше само концепция, подготвена по повод 20-годишния юбилей на марката.
Infiniti в България
Infiniti е луксозно подразделение на Nissan Group, създадено през 1989 г. в Япония. Автомобилите от тази марка носят в себе си идеята за изключителна ексклузивност. Infiniti вече е завладяла пазарите в САЩ, Русия и ОАЕ. Луксозната марка дебютира в България само три месеца след официалното си стъпване на европейския пазар, обявено през март 2008 г. по време на автомобилния салон в Женева. Страната ни е част от първия стратегически етап за завладяването на европейските пазари наред с Белгия, Гърция, Испания, Италия, Полша, Франция, Холандия и Швейцария. Израел, Румъния и Чехия се присъединиха към семейството на Infiniti на втория етап през януари 2009 г. Тази година предстои марката да дебютира и в Германия и Великобритания. Официален вносител на Infiniti в България е „Витоша Ауто”. Компанията откри най-големия център на марката в Европа само десет месеца след дебюта й в страната ни.