Последното предложение на изтъкнатия немски тунер представлява покрит с отровно зелен лак модифициран R8.
Каросерията на суперспортния модел от Инголщат е снабдена с аеродинамичен кит от карбон, който включва преден сплитер, странични прагове и заден дифузьор. Завършек на визуалния тунинг представляват черните олекотени 20-цолови колела.
Към стандартния 4,2-литров V8-двигател на R8 е прикрепен механичен компресор, повишаващ мощността от 420 на 560 "коня". Тягата от друга страна е увеличена с цели 34 процента до 580 Нм. За 10-цилиндровия FSI се предлага препрограмиране на електронния блок за управление на мотора, като крайният резултат тук отново е 560 к. с.
Други опции на болида са изпускателна система с контрол на налягането и поддаващо се на настройка окачване, което може да повдига предния и задния мост с до 40 милиметра.