INFINITI България стартира от днес първия в света сайт за онлайн продажба на автомобили от едноименната премиум марка, както и първaта такава платформа за България.
Благодарение на сайта клиентът има възможност да извърви целия път от шоурума до покупката без дори да се налага да става от канапето. А компанията ще му го достави и пакетиран на посочена локация. За тези, които не са готови да направят онлайн покупка на автомобил, компанията дава възможност да направят тест драйв на посочен от тях адрес или да се свържат с INFINITI консултант. За старта на сайта в България дойде лично Раул Пичело, вицепрезидент на Infiniti за Европа, Близкия изток и Африка.
“За мен е чест да присъствам на старта на този пилотен проект. България е добър пазар за нас. Бях удовлетворен да разбера, че и онлайн продажбите, въпреки че са млад сектор в България, заемат все по-голям дял. INFINITI винаги е бил бранд, който се стреми да погледне отвъд хоризонта, да търси новото и да развива технологиите. Търсим иновативни решения, които ще подобрят пътуването на нашите клиенти в бъдеще. Това включва, но не се ограничава, до потребителски опит, иновации в продажбите, както и програми за лоялност на клиентите”, коментира Пичело.
През новия сайт клиентите ще могат да разгледат всички модели, да конфигурират желания автомобил и да получат пълна информация за оборудването на колата. Информацията е лесна за употреба и клиентът може да избира автомобила по цена, оборудване или двигател. Освен всичко друго ще може сам да предложи стария си автомобил за изкупуване на пазарна цена, а ако има колебания, ще може да направи справка в сайт за употребявани автомобили.
Компанията се е погрижила клиентите да имат възможност да получат и предварително онлайн одобрение за лизинг. И още по-важно: сами да определят лизинговата си вноска, срока на лизинга и остатъчната стойност. Всеки клиент ще може да провери дали неговата конфигурация е налична в реално време. Сайтът е свързан с платформата за стокови наличности на производителя. Клиентите ще могат да разгледат и подобни конфигурации за налични автомобили, максимално доближаващи се до техния избор. Презентацията бе направена лично от Владимир Еленков, директор на Витоша ауто, официален вносител на Infiniti за България.
“Във времето, когато дигитализацията е станала част от живота ни и когато 60% от активното население в България ползва ежедневно интернет и извършва някакви транзакции онлайн, ние като новатори смятаме, че сега е точният момент за създаване на тази платформа. Целта ни е все повече клиенти да получават цялата информация, свързана с покупката на автомобил INFINITI бързо, лесно и удобно 24 часа в денонощието. Разбира се наясно сме, че много от клиентите не са готови на покупка преди да са тествали, затова сме готови, когато клиентът пожелае, да направим и тест драйв на посочено от него място”, сподели Владимир Еленков.
За да бъде по-близо до клиентите си, INFINITI България откри два нови оторизирани сервизни центъра – в Русе и Бургас. Сервизните центровете отговарят на високите изисквания на INFINITI, а специалистите там са преминали обучение и квалификация, така че да могат да предложат качеството, което марката изисква.
INFINITI България обяви и партньорството си с Божана Кацарова, която е и поредният посланик на марката. Божана е последният победител от Master Chef. Тя е на 27 години и до скоро е живяла в Амстердам. Била е бранд мениджър в областта на киното в Холандия. В момента живее е България и промотира по-висока кулинарна култура чрез специални събития и мечтае за Michelin звезди. Обожава скандинавската кухня, френските десерти и европейските фюжън ястия.
“Запален фен на INFINITI съм от първия момент, в който имах досег до автомобила. За последния месец и половина имам навъртени 12 000 километра и смело мога да кажа, че всеки един километър с моя Q30 е изживяване. Безкрайно съм щастлива от факта, че имам възможност да работя с компания като INFINITI, защото тя е, така да се каже гурме формата на един автомобил.” – сподели Божана.