Версията на G-Power залага на 8-цилиндров бензинов двигател с механичен компресор и максимална мощност от 525 к. с. Върховата скорост на модифицирания баварски всъдеход възлиза на 275 км/ч.
Typhoon X5 се отличава с масивни изнесени калници, оптимизирани престилки и спойлери в двата края на каросерията. Преустройствата правят автомобила със седем сантиметра по-широк и позволяват монтирането на по-големи колела и гуми до 23 цола.
Уголемените отвори за охлаждащ въздух гарантират перфектното охлаждане на мотора. Задната броня също изцяло заменя стандартната. Отзад най-много се набиват на очи 114-милиметровите ауспухови накрайници, както и самият дифузьор.
Използваният за техническа база BMW X5 xDrive 48i се сдобива с допълнителни 170 к. с., постигнати при 6100 об./мин. Максималната тяга възлиза на 600 Нм (плюс от 150 Нм) при 5300 оборота. Периферията на задвижващия агрегат включва карбонови всмукателни колектори, нов, по-голям междинен охладител на сгъстения въздух от алуминий, както и изпускателна система със състезателни катализатори.
6-степенната автоматична трансмисия и двойното предаване позволяват ускорение до 100 км/ч за 6,2 секунди. За достигане на 200 км/ч са нужни само още 12,2 секунди.
Уголемените отвори за охлаждащ въздух гарантират перфектното охлаждане на мотора. Задната броня също изцяло заменя стандартната. Отзад най-много се набиват на очи 114-милиметровите ауспухови накрайници, както и самият дифузьор.
Използваният за техническа база BMW X5 xDrive 48i се сдобива с допълнителни 170 к. с., постигнати при 6100 об./мин. Максималната тяга възлиза на 600 Нм (плюс от 150 Нм) при 5300 оборота. Периферията на задвижващия агрегат включва карбонови всмукателни колектори, нов, по-голям междинен охладител на сгъстения въздух от алуминий, както и изпускателна система със състезателни катализатори.
6-степенната автоматична трансмисия и двойното предаване позволяват ускорение до 100 км/ч за 6,2 секунди. За достигане на 200 км/ч са нужни само още 12,2 секунди.